Czy wiecie, że 87% nauczycieli musiało samodzielnie opanować obsługę narzędzi i aplikacji do prowadzenia lekcji online. Prawie 60% rodziców dobrze oceniło przygotowanie szkół do tych warunków, ale i dzieci, i nauczyciele tęsknili za bezpośrednim kontaktem.

To wstępne wyniki badania naukowego pt. „Zdalne nauczanie a adaptacja do warunków społecznych w czasie epidemii koronawirusa”. Pełne dane będą zaprezentowane w czasie konferencji „Jutro w szkole. Szkoła jutra” już 15 października.

Raport pokaże m.in., jak uczniowie, rodzice i nauczyciele przystosowali się do zdalnego nauczania, co szkoła może wynieść z tego doświadczenia na przyszłość. Posłuży także do wypracowania najlepszych rozwiązań dla edukacji przyszłości w ogóle. Wyniki skomentują zaproszeni eksperci.

Badania zrealizowali przedstawiciele Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej, Fundacji Dbam o Mój Zasięg we współpracy z Fundacją Orange.

Projektowi patronuje Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego oraz Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Szczegóły na: www.zdalnenauczanie.org

atten

Niektóre elementy serwisu mogą niepoprawnie wyświetlać się w Twojej wersji przeglądarki. Aby w pełni cieszyć się z użytkowania serwisu zaktualizuj przeglądarkę lub zmień ją na jedną z następujących: Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Edge, Safari

close